fredag, april 27, 2007

Premiär

Wow,

så har man då faktiskt påbörjat sin alldeles egna blogg. Känns rätt kul faktiskt! Har funderat ett tag men liksom aldrig kommit mig för.
Kanske är det ett dödsdömt projekt redan från början? Har redan en hemsida som man aldrig hinner uppdatera mer än någongång per halvår eller så. Tidsbrist. Kanske i-världens största bristvara??

Men jag tänkte att en blogg som denna skulle vara enklare att hinna skriva. Här har jag mest tänkt skriva ner saker jag sett, hört och upplevt i min vardag. Inga långa berättelser med en massa bilder. Utan mer tankar och funderingar om saker som händer runtomkring mig under helt vanliga dagar.

Jaja, vi får väl se hur det går.
Men det känns jättekul att testa!!!

Hoppas några av er där ute har tid och lust att hänga med på resan!

Inga kommentarer: