söndag, mars 30, 2008

Fredagkväll på stan

I fredagskväll var vi och träffade vänner på en sportbar ganska nära Times Square. Det var ett "Farwell Party" för en kompis och fd kollega till mig som nu ska flytta till New Mexico. Allt för kärlekens skull.
Det var blev en jättetrevlig kväll trots att jag var rätt seg efter en intensiv arbetsvecka. Men det är ju alltid roligt att träffa vänner.


När vi promenerade dit passerade vi denna rätt roliga och lite annorlunda syn en liten bit nordväst om Times Square.
En limo samt ett helt gäng cykeltaxis stod parkerade längs gatan.

Själva tog vi en vanlig "Guling" hem efter kvällens aktiviteter. Det blev alltså varken limo eller cykeltaxi för vår del ute på stan.

5 kommentarer:

Anne sa...

Mysig fredagkväll! Och avslutning med en "guling" hem lät ju bra. Kommenterade aldrig under dina show and tell bilder, så skriver här istället. Wow, vad häftiga bilder på magen. Det märks tydligt hur den förändrats och växer. Du måste ju visa upp fler bilder på magen förrän det börjar närma sig förlossning i sommar! Jag började studera magen för att se om det ser ut som en flickmage, i och för sig tror jag inte på det där och nu vet vi ju det är en flicka :) Men lite kul är det i alla fall....

Saltistjejen sa...

Anne,
haha, nej jag tror inte pa just detta med pojk- eller flickmagar faktiskt. Men visst, studera pa du! :-)
Hoppas att du haft en skon helg!

Lullun sa...

Roligt foto, helt klart! :-)

Saltistjejen sa...

Lullun,
ja man ser ju ofta både limosar och cykeltaxi här i stan. Men jag tror aldrig jag sett så många cykeltaxis samlade på ett o samma ställe förut. Och aldrig ihop med en limo.

sapphire sa...

crazy rickshaws!

I saw you posted on my google blog a long time back, thank you! I post over at wordpress so do stop by there to get the american expat in sweden insight. =)

http://leglobetrotteur.wordpress.com