fredag, april 25, 2008

Boston

Ett mycket snabbt inlägg från Boston.
Har det superbra! Allt har verkligen hittills gått över förväntan! Startade ganska tidigt igår morse från New York City och körde norrut. Intog en god frukost i Cold Spring och fortsatte längs Hudson River och körde även en liten "omväg" löngs en sk "Sceenic route" för att få se lite mer av naturen i trakten.
Lunchade i Litchfield pa en mysig pub och fortsatte sedan norrut mot Boston. Kom fram på kvällen och trötta men glada letade vi upp en liten italiensk restaurang Little Italy här. Den var supermysig med en otroligt bra service. Vi däckade sedan vid midnatt och idag blir det sightseeing i staden.

Mer bilder och detaljerad info kommer enare men nu drar de i mig och vill gå ut.

7 kommentarer:

Desiree sa...

Låter som ni har det riktigt bra. Ser fram emot att få höra mer om Boston och se lite bilder. Ha en skön helg.

Anonym sa...

Hej, och grattis! Du vann deltagarpriset i min tävling om veckans blogg! Den vinsten ger din blogg en automatiskt nomineringsplats inför nästa omgång av veckans blogg om två veckor! Maila mig på J__Johansson@hotmail.com din adress så kommer ett paket på posten :) Vill du inte ha det här priset så får du meddela mig så fort som möjligt :) Grattis igen!

Lullun sa...

Låter härligt!! Och grattis till priset. Jag har också nämt det på min blogg. men nu ska jag inte uppehålla dig längre: Semestra vidare!! :-)

Petchie75 sa...

Det låter som en härlig minisemester - ser framemot bilder och mer utförlig reseberättelse när ni kommer tillbaka!

Marianne sa...

Härligt! Ha det så skönt på fortsatta semestern!

Saltistjejen sa...

Hej alla! Snabbt inlägg här.
OJ att jag vann deltagarpriset Sica, det var ju jätteskoj!!! Låter roligt! Jag tackar!!!

Vi har så otroligt bra att det nästan känns oförskämt.
Ska se m jag hinner med något litet inlägg idag också.
Kram till er alla!!

Annika sa...

Ha det så jättemysigt!!!
Boston är en fin stad, tycker jag. Skulle nog inte ha så mkt emot att bo där :-)
Ser fram emot bilder på bloggen!!
Kram!