torsdag, april 09, 2009

GRATTIS LOFF PÅ 30-ÅRSDAGEN!!!!!!

Idag fyller en av mina Favoritpersoner år. Och inte bara det, han fyller 30!!!!!!!

Så Loff - 
SKÅL, GRATTIS 
och Välkommen in i 30-Klubben!!!

Hoppas du får en riktigt bra kväll ikväll och ett Dunderfirande imorgon på Festen!
Vi är såklart superledsna att vi inte kan vara med och fira dig, men hoppas att du kommer gilla vår present. Vi tycker iallafall att den var klockren...!


Gissar att det inte blir grappa i glasen vare sig idag eller imorgon?????

7 kommentarer:

Anna, Fair and True sa...

Vad var det för present?

Saltistjejen sa...

Anna Fair and True,
hahaha! Det kan jag ju inte svslöja än. Men lovar att göra det när jag vet att han fått den. :-)

Suzesan sa...

Ja men där får man väl säga Grattis!!
Haha jag vill också veta vad det är i paktet:)Haha.

SovGott
Kram
Susanne

Desiree sa...

Jag får också önska Loff stort grattis på 30-års dagen.

Saltistjejen sa...

Suzesan,
jo jag ska avslöja det sedan, jag lovar!



Desiree,
:-)

Loff sa...

Tack för presenten och detta härliga inlägg. Presenten var ett foosballspel i bordsvariant, man får väl säga att jag är ganksa intreserad av fotboll =). Tack än en gång. Och nej det blir inte grappa ikväll =)

Saltistjejen sa...

Loff,
Ja vi tyckte presenten var som gjuten för dig! :-)
Hoppas du får gädje av den många kvälar med kompisar och även med Svägerskan! :-)Ha nu en riktig superhärlig fest ikväll!
kramar från oss alla här!