måndag, april 05, 2010

Ingen kommentar

Vill bara lite snabbt säga till alla er som läser och kommenterar här på bloggen att jag blir lika glad som vanligt av att ni engagerar er i mig och mitt liv här. Tyvärr har jag inte svarat på någon av kommentarerna än. Med Sverigebesök och jobb och annat så blir det så otroligt lite tid över för bloggande och annat datagöra (ja utom sådant som måste göras förstås, som jobbet...). Därför har jag heller inte haft så mycket tid att kommentera på de bloggar jag följer. Men jag läser dem det gör jag!

Vill mest säga att jag kommer att svara på era kommentarer senare, och även kommentera det jag läser. Men det blir nog inte förrän i slutet av veckan. Fast Annikas kommentar till inlägget nedan måste jag bara få kommentera här. För det var bara för roligt! Jag slutade nästan inte skratta när jag såg den kommentaren. Underbart!!!!!!

Nu blir det snart sängen efter en synnerligen trevlig och rolig kväll med gästande Sverigefamiljen. Eller snarare med föräldrarna i den gästande Sverigefamiljen, eftersom alla barnen somnade innan vi satte oss började prata.

3 kommentarer:

anna of sweden sa...

Här är en till som varit dålig på att kommentera. Långväga gäster har de effekten.

Annika sa...

Och jag garvade gott när jag såg min Freudianska slip...
ALLT kan man förklara...och där var förklaringen lätt---
Pffft...skylla på slintande fingar på tangetbordet, hehehe...
Vem gör det? ;-)
Nä, inte när det handlar om goda brandmän ;-)
Ingen farar på taket, babe...
Jag vet hur det är att ha svedalbesök...NJUT av dem nu, och sen kan du tackla bloggarna!! OCH din egen blogg.
No stress, ya know...
Kramisar..
PS, det var tur att det var DU. Om det inte vore DU hade jag tagit bort kommentaren och börjat på NY kula...

Livet enligt Jenny sa...

Åh hoppas du får njuta ordentligt av ditt Svedalabesök. Vi förstår alla hur värdefulla de är för er "overthere"... Vi finns här när de har åkt hem.
Kramen