torsdag, april 22, 2010

Tre systrar

...fyller idag 189 år tillsammans!!!


STORT GRATTIS till er alla tre!!!!


Om någon råkar undra vilka dessa systrar är kan jag viska till er att den ena är min kära Svärmor. Den andra hennes tvillingsyster. Den tredje är deras Storasyster, som numer är en flitig bloggare själv (tror att flera av er som läser min blogg även läser hennes). Alla systrarna fyller alltså år exakt samma dag. Om ni vill gratta Storasystern kan ni göra det direkt här!
Och vill ni läsa om hur de firade sin gemensamma dag kan ni läsa det här.



*) bilden är från nätet www.zingerbug.com

7 kommentarer:

olgakatt sa...

Oj, vad jag har grattats idag! Tack, söta Saltis. ("That beautiful Japanese girl" - var det inte så, kanske?)

Petchie75 sa...

Så häftigt med familjer som lyckas pricka in samma datum för flera familjemedlemmar! Min bror är född dagen efter min mormor och jag är född två dagar efter min far, inte riktigt samma grej ;-)
Hoppas hoppas att du kryar på dig snart och att det inte bryter ut helt. Stackaren!
Kram

Livet enligt Jenny sa...

Stort grattis till alla tre systrar! Coolt att ha samma födelsedag... Hoppas du känner dig bättre idag. Själv åkte jag ju på en bugg i förra veckan men det gick över på nån dag tack å lov. Kramen

olgakatt sa...

Din rubrik fick mig ju att tänka på Tjechov och Ryssland. Och i kväll ringde det från Moskva! Det var ju dit de tre systrarna längtade så.

Hoppas du kvickt mår bättre!

Desiree sa...

Ja häftigt att alla tre fyller år samma dag.
Krya på dig som sagt.

Anna, Fair and True sa...

Vad coolt att de delar födelsedag!

Saltistjejen sa...

Anna Fair and True,
:-)
Fast kasnke inte när de var små?? de flesta barn vill ju ofta ha "sin egen" födelsedag när bara bara de är mittpunkten.