torsdag, maj 20, 2010

Kvällen

Vilken härlig kväll! En liten Kanin. Och en fransman. Prat och skratt. Om ditt och datt. Lill-Skruttan var först lite på sin vakt som hon brukar med "främlingar" men tinade senare upp och blev riktigt pratsam. Vin. Grönsakssnacks med dip. Väldigt svenskt va?!?

Det blev take out middag från Fatty Fish. Och än mer prat. Och än mer skratt.
Lite skvaller.
Lite uppdateringar.
Lite diskussioner om det mesta.
Så roligt och mysigt.
Jag säger det igen. Internet är fantastiskt!
Vilka personer jag fått lära känna den vägen!

Lilla Kaninen med make,
TACK för en jättetrevlig kväll!!!

5 kommentarer:

Trillingnöten sa...

Vilken fantastisk kväll ni verkat ha! Jag håller med dig, internet är verkligen en helt otrolig grej. Tänk att lära känna så många olika människor på så många olika sätt :) Vad gjorde man innan internet egentligen? /Förresten, skönt att jag inte är ensam om att inte vara med i det där Facebook :)/ Fantastiska möjligheter som öppnar upp sig! Ha en fantastisk helg nu! Kramar

Saltistjejen sa...

Trillingnöten,
ja det var en jättebra kväll! Över alla förväntingar. Haha nej FB har jag itne känt behov av. Iallafall inte än. Men jag är inte "mot" FB heller. Förstår vad det är som gör det så lockande och att så många gillar det. men känner inget behov av det själv.
Kram!

Anonym sa...

åååh jag hade också velat vara med! Inte i Fejan, utan på er middag. :-) Här vägrar jag gå med i facebook mest för att jag känner mig så pass bra så då skulle jag bli en sån där som kastade får på allt och alla och gick med eller startade en massa töntiga grupper som "kulturarvet Fäbojäntan" och aldrig mer drog upp persiennerna. Det räcker med Tråden. Den tråden.

Snygg header, du har jämt så fint ljus i dina bilder!

Kram kram //Nenne

Pratglad sa...

Åååå vad skoj med rapport från Kaninbesöket!!! Vad 17 vore livet utan TRÅDEN?!?!

Kraaaaam på dig!

Saltistjejen sa...

Nenne,
haha jaaa det hade varit otroligt kuL om du varit med igår!!!!! Förhoppningsvis ska vi hinna med en fika imorgon också. Jag hoppas på det.
Och DU, nästa år kommer väl NI?????!!??!?!? :-)
Kraaam!


Pratglad,
ja du vad vore livet utan Tråden??!?!?!?
Kramar!