lördag, november 13, 2010

Speciell lördag

Idag är en lite speciell dag. Det kommer bli en dag utan barn. Iallafall till större delen. Detta eftersom jag ska få träffa både gamla och nya Bloggvänner idag! De som inte bor här i staden kommer in med tåg under förmiddagen och sedan möter vi upp mitt på dagen. Det kommer att bli fantastiskt roligt!! Vi ska ses klockan 13 för att inta en brunchGustorganics en restaurang som enbart severerar organic food, d v s ekologiskt. Känns spännande att få pröva den för där har jag aldrig tidigare varit. Vädret kunde inte bli bättre. Just nu är det enligt min dator 9 grader och enligt prognosen ska det bli 18 grader under dagen. Och strålande sol. Som sagt höstarna här på amerikanska östkusten är ofta otroligt härliga!!
Så ja, det kommer att bli en något annorlunda lördag för min del.
Men först ska jag en sväng förbi jobbet och pyssla om cellerna lite. Det är mer "som vanligt".
Återkommer senare för bilder och rapport från Bloggträffen.

6 kommentarer:

Solstrålen sa...

Kom över hit vettja. Skumpa på kylning. Alltid kul med nya bloggvänner....
"Otroligt härligt" höst här med. Snålblåst, duggregn och kolsvart.

Desiree sa...

Ha en riktigt nice dag och kul med bloggträff som sagt.
KRam!

Petchie75 sa...

Så kul med en ny bloggträff i NYC! Jag är så avis men samtidigt så tänker jag tillbaka på alla våra bloggträffar, och den där allra första med Sporty-Petra och du, när Lill-Skruttan inte fötts än. Känns så länge sedan men ändå inte.
Stor kram och hoppas att ni haft / har jättemysigt!

Unknown sa...

Ha en härlig dag! Vädret är ju helt otroligt.

Lele

Karin sa...

Ha så himla kul!! Vi roar oss med appar... R har (äntligen) köpt en iPhone och I har en iPod touch, så det tipsas om braiga appar hit o dit :-)
Blir riktigt avis när jag läser om hösten hos er. Här har vi grått och kallt...
Kramar!!!!

Saltistjejen sa...

Solstrålen,
hahaha! Låter underbart med novemberrusk!


Desiree,
tack!


Petra,
japp träffen blev så himla lyckad! Otroligt egentligen att man kan ha så kul tillsammans med folk man "knappt" känner. Eller en del känner man ju trots allt rätt bra både genom bloggarna och för att man träffats, men ett par av de här bloggtjejerna var nya för mig. Ändå såååå lyckat! :-)
Och ja DEN bloggträffen minns jag också. TYDLIGT Ledsen om jag just då var liiiite ofokuserad eftersom jag tänkte mycket på våra konstiga ultraljud.... Inte hade jag DÅ kunnat drömma om att man skulle räkna er som sina vänner lite senare i llivet! Som sagt Otroligt!! :-)
Kram!


Lele,
tack!


Karin,
hahaha så ni är i Appträsket nu! Eller djungeln kanske man ska säga?!? ;-)
OM R har en ny iPhone (4) så kan vi ju Face tima er!! SKITKUL!!!!!!!!! bara ni har wireless så går det superbra!
KRAM!