måndag, mars 07, 2011

Mitt i natten...

...är det nu.
Jag som inte tänkt jobba så länge för att jag var så trött blev kvar på jobbet till strax innan 3. Ungefär sju timmars jobbande. Rätt bra tycker jag själv. Nästan en full arbetsdag. Men nu blir det sängen. Har dock "varvat ner" lite genom att läsa några nya blogginlägg. Om ett par timmar ska man upp.
Kanske inte så konstigt att man är lite trött ändå?
Ett par sådana här nätter har det ju varit den senaste tiden. Inte alltid beroende på jobb men ändå.
Nu ska det bli himla skönt att få sussa kudde i vilket fall.
Godnatt!

11 kommentarer:

Annika sa...

Ja, igår var det verkligen regnigt. Så till den milda grad precis hela dagen med sjunkande temp. Det måste ha snöat också för bilen var precis vit imorse. Jaja, det är iallafall vårligt på ngt sätt.
Du har fullt upp som alltid med jobbande.
Förstår att framtiden tär. Snart ska vi hoppas att ni har ett svar av ngt slag.
Kul iaf att ni kom iväg på lite kalas igår.
Idag skiner solen igen och jag hoppas att allt är bra med dig, Saltis!!
KRAM!!!

Desiree sa...

Hoppas att det snart kommer lite sol istället för allt regn ni har fått. Mysigt kalas lilla E var på igår. Men jag hoppas att du har fått sova gott iallafall några timmar. Jag hade som sagt aldrig någonsin klarat mig med så lite sömn. Men det låter som du fick en hel del gjort och att det blev en produktiv natt. Sköt om dig och se till att ladda batterierna med lite god sömn.
Kramis!

Charlie sa ... sa...

Dagens Ros till dig Saltis för jobb på en söndag till kl. 03 am!

Hoppas du får en lugn och skön måndag.

kram Lotta

Saltistjejen sa...

Annika,
ja det regnade som sjutton här men var varmt. Så det kändes ändå vårigt på ngt vis. :-)
Och jobbet är väldigt intensivt nu såhär i slutskedet ja. Men hittills går denna dagen bra trots lite nattsömn.
Kram!!


Desiree,
ja idag har vi fint väder igen! Regnet har dragit bort.
Och än så fungerar hjärnan ok men jag gissar att jag lär vara trött i eftermiddag. Har jag tur kanske jag kan gå lite tidigare från jobbet och ta en tupplur. :-)
Kramar!!


Lotta,
tack vad söt du är!
Det är en ganska fullspäckad dag idag också med flera möten inbokade men jag hoppas det kanske lugnar ner sig på em. Allt beror på vad Chefen säger om mina ändringar. Ev vill måste jag ändra lite till? Vi får se.
Kram!!

Stef sa...

Sov gott! :)

Saltistjejen sa...

Stef,
haha tack!

Marianne sa...

Hjälp, det hade jag aldrig klarat! Var du tvungen, eller var du bara så inne i jobbet att tiden gick? Hoppas att du har fått sova ut nu och är pigg igen!

KRAM!

Karin sa...

Galning! <3

Saltistjejen sa...

Marianne,
haha både och faktiskt. Jag var tvungen att skriva färdigt och göra klart bilderna till idag (måndag) men under helgen fanns bara inte tid eller ork. Så det fick bli söndagkväll. Eller natt... Först tänkte jag iten sitta så länge men när jag väl började flöt det på bra så jag fortsatte av bara farten. :-)
Ikväll ska det dock inte bli någon uppesittarkväll haha!
Kram!


Karin,
:-)
Du vet hur det kan vara. Man har mycket att fixa och iband är kvällar o nätter den bästa tiden för det.
Kram!!

Bejla sa...

Galenpanna. ;-) (Men är inte bättre själv, tyvärr.)

Saltistjejen sa...

Bejla,
nej det blir lätt så när det är mycket att göra.
:-)