torsdag, september 29, 2011

Imorgon är det dags

Imorgonbitti ska jag svida om och dra på mig biznizkläderna då. Och sedan gå på jobbjakt. Vi får se hur det gå. Håll gärna en tumme eller två! Jag hoppas såklart få kontakt med några intressanta personer som kan resultera i ett jobb framöver. Men jag är också realist och inser att det kanske inte alls blir så. Vi får se. En erfarenhet rikare lär jag iallafall bli. Och det känns faktiskt rätt roligt. Lite pirrigt sådär. Mingel. Jag gillar det!

Och jag lovar att försöka ta en bild av mig i min outfit. Jag hoppas att jag inte ska känna mig alltför "utklädd" bara. För det är nog inte riktigt den bästa känslan att söka jobb och känna sig som om man just dragit på sig kläderna ur utklädningslådan på dagis...



Jag vet också att det är fredag imorgon, men mitt Fredagstema kommer att komma senare. Som vanligt. Likaså lite mer om vad dagen innehållit för roligheter tillsammans med Olgakatt.

12 kommentarer:

Fröken fräken sa...

Saltis jag håller båda tummar och korsar fingrar för dig. Lycka till i morgon.

Kram!

Trillingnöten sa...

Lycka till!! :) Jag slår vad om att du kommer att se smashing ut! Man kan ha på sig vad som helst om man också ser till att iklä sig det rätta självförtroendet :)!

Charlie sa ... sa...

Varmt lycka till!!

Det kommer gå fint och man vet aldrig vilken kontakt som kan leda till något spännande. Ta många visitkort och följ upp med ett personligt email till dem som du är extra intresserad av! You go girl!

Kram!!!

Äventyret framtiden sa...

Lycka till! Mycket!

kram!

Karin sa...

Du kommer att göra succé! Mingel är ju lite av din grej tycker jag. Har du övat på din "elevator pitch"?
Vi är på väg till en helg i Tyresta i em. Ska bli underbart att tillbringa en helg i skogen :)
Kram och lycka till <3

Desiree sa...

Håller tummarna för dig och önskar dig stort lycka till. Vad är det för slags tillställning? Är det universitetet som arrangerar det eller är det privat?
Spännande och det kommer säkert gå bra.
Kram!

bettankax sa...

Jättemycke "Lycka till" på mässan! Beundrar dig som klarade av storleksgjungeln;) Låter svettigt värre.
KRAM!!

Taina sa...

Blir SÅ SUR på mig själv! Skrev en lång kommentar i ditt förra inlägg och så är det borta! Kanske jag aldrig fick till ordverifieringen eller nåt. I alla fall så himmelens bra att du hittade ett par byxor. Petite är super när man är i "vår" storlek, dvs inte 180 cm långa. Jag kör också Petite, när det finns. Händer att jag köper ungdomsstorlek också när det finns något som passar en gammal kärring. Hahahahaha!

Önskar dig lycka till idag!

Kramar!!

Millan sa...

Lycka till idag!! Du ar sa social att jag gissar att mingel inte ar sa svart for dig, men visst ar det nervost anda! Men det ska det nog vara lite ... lite spannande att inte veta var det har kan leda! Kram och trevlig helg

Annika sa...

Kan du inte modella din stass!? Gör det!!
OCh du, all lycka idag!!
Du är ett socialt under!
OCH jag hejjar ALLTID på DIG!!!
KRAMAR!!!!

Anonym sa...

Saltis, hur gick/gar det? Haller tummarna...vad spännande!
Kramar, Lisa

Saltistjejen sa...

Tack ALLA ni Gullisar!!!!
För era tanker.
Jag ska skriva lite mer om det hela i ett inlägg snart.
KRAM!!