tisdag, november 13, 2012

Upp kom man

Men är inte den piggaste. Särskilt inte när det är becksvart ute. Och regn. Men snart ska jag iväg och det lär förhoppningsvis vara en lugn körning såhär pass tidigt iallafall. Så jag borde rent teoretiskt inte ha några problem med att hinna fram till jobbet innan 07 och sedan ringa upp så att jag kan delta i telefonkonferensen utan problem. Men jag lär vara trött ikväll. Planen är att träffa ett par kompisar och äta middag med dem. Hoppas att jag klarar av att vara ett vaket sällskap då haha!

8 kommentarer:

Desiree sa...

Tror det var riktigt smart av dig att ändå sticka till jobbet så tidigt och i lugn och ro få ha din telefonkonferans där på plats. Kanske kan du åka hem lite tidigare också om du nu kom så här tidigt. Skönt att ändå sitta i bil när det regnar ute. Idag är det kallt men fint väder här. Ha en bra dag och hoppas du inte är allt för trött att njuta av kvällens middag.
Kram!

Coolaannna sa...

Telefonkonferens..vem uppfann det? Fyndigt i alla fall. Ibland använder vi tolkar via telefon när vi har samtal med föräldrar till elever med andra hemspråk. Funkar hur bra som helst även om dt alltid är att föredra att träffas live!

Ha en fin kväll med vännerna <3

Annika sa...

Early bird you!!
Förstår att du inte är den piggaste fågeln i nästet denna dag.
Hoppas du är pigg ikväll. Men det är du säkert.
jag känner ju dig :-)
KRAMAR!!

Martina sa...

Visst är det sa mycket jobbigare att stiga upp pa morgonen när det fortfarande är svart och kall ute. Usch!
Hur är det i NY nu? Efter Sandy menar jag? Fortfarande bensinbrist?
Vilken förman att ha en san snäll och hjälpande chef!
Kramar

Charlie sa ... sa...

Det tog forever att komma till jobbet idag. Hoppas du inte satt i bilen i timmar! Vet inte vad det var...

Middag...nice!!

KRAM!

Marianne sa...

Så skönt att det gick bra i går, och att du har en så bra chef.

Är dock inte avis på dig som måste upp så tidigt. Hoppas du får sova lite i morgon.

Kramar!

Anne-Marie sa...

Härligt att det gick bra med chefen - det tar tid att komma in i ett jobb. Minst 6 månader, ibland ännu längre.
Hoppas att du hade en trevlig kompismiddag. Kramar!

Millan sa...

Hoppas konferansen gar bra! Kanske slipper du lite trafik i alla fall nar du aker sa tidigt. Jag borjar ju jobba kl 7 varje morgon och det basta med det (forutom det faktum att jag kan sluta tidigare och hamta barnen fran skola och dagis da ;-)) ar just att det gar sa snabbt att ta sig till jobbet. Sarskilt om man jamfor med att aka runt 8 da alla andra aker ocksa.

Men usch ja ... jag ar inte sa rolig pa kvallarna langre. Jag gar helst och sover runt 22 annars ar det kort!

Kram