onsdag, mars 06, 2013

Fortfarande lugnt

Än syns inget snöoväder till här i staden. Jag hann köra hem i god tid. Lämnade jobbet strax efter 14-tiden. Då var det otroligt blåsigt med byar som tog tag i bilen då och då, men ingen snö. En del regnstänk bara. Troligen kommer ovädret hit senare ikväll och under natten. Skönt att jag ska jobba hemifrån imorgon. MEN det kan ju hända att dagis kommer vara stängt på grund av snön och då får vi se hur vi gör. Jag har en del telefonmöten på förmiddagen och om dagis är stängt gissar jag att jag får gå iväg för att kunna prata ostört. Vi får se helt enkelt.

4 kommentarer:

Channal sa...

Hoppas ni slipper snön! Nu vill vi ha magnoliabilder från NYC! KRAM Anna

Trillingnöten sa...

DÄR kom snön! Well, lite flingor som dalar ned i alla fall hos mig. INte mycket. Får hoppas att det håller sig till några små flingor. Nu vill jag ha VÅR!! :)

Victoria sa...

Hoppas ni har det bra där uppe! Kom det någon snö?

Kram/Vic

Saltistjejen sa...

Channal,
ja magnolian ja. men det dröjer nog någon månad skulle jag gissa.
:-)


Trillingnöten,
ja vi fick en del snöflingor i morse men nu syns inget. Igen. Jag vill också ha vår snart. Lite vårvärme. Mmmm....!


Vic,
vi har det bra. Ingen snö. Skönt!
Kram!