lördag, juni 29, 2013

TACK för alla era TIPS!!!

Måste ju bara få säga det. Igen. TACK alla ni där ute som läser och hänger med mig. Och TACK för alla er som tar er tid att ibland skriva en kommentar! Det är så roligt. Och när jag, som igår skriver om något specifikt problem blir jag också extra tacksam för alla som vill hjälpa, tipsa ge råd och berätta hur man skulle kunna försöka lösa det hela. TACK TACK TACK!!!

Jag ska försöka kolla upp alla era tips under helgen. För just nu känner jag mig faktiskt lite handikappad. Amputerad. Om man ska fortsätta låta dramatisk...


2 kommentarer:

Humlan sa...

Jag fattar inte hur jag ska kopiera från Google Reader! jag har exporterat med Takeout, men fattar inte var zip-filen hamnar! Om du (eller någon av dina läsare) kan hjälpa mig så vore jag tacksam.

Martina sa...

Jag vet inte mycket om google reader och sant där, men jag stötte just pa den här artikeln som kanske kan hjälpa dig

http://blog.svd.se/siliconvalley/2013/06/29/googler-reader-slacks-ner-pa-mandag-har-ar-alternativen/

Hoppas du hittar nagot bra alternativ.
Kramar