måndag, juli 22, 2013

Sju år sedan

Ett nästan hjärtskärande vackert sommar-Stockholm. Med nära och kära omkring oss. Vattnet så blått så blått. Solen varm och gyllene. Kajaker som paddlade förbi. Vinden ljum och fylld av sommardofter. Stadshusets kronor gnistrade i solen någonstans där långt bort i horisonten. En helt magisk dag. Och efter den följde en helt magisk kväll.

Idag är det sju år sedan. Det känns fortfarande så nära. Endast ett hjärtslag bort. Samtidigt så oändligt länge sedan. Ett annat liv. En annan tid. Lyckan är ändå att all tid som förflutit sedan dess varit fylld av precis samma magi. Visserligen uppblandad med en rejäl dos vardag. Tårar liksom skratt. Men ändå - magi. Det är verkligen sann lycka att få dela sitt liv tillsammans med den person man allra helst vill dela det med. Jag vet att det inte är alla förunnat. Så ja, jag är oändligt tacksam. Glad. Lycklig. Förundrad.

Också över att magin kan fortsätta följa med oss i vardagen. 

14 kommentarer:

Annika sa...

Grattis!!
Ni är så fina, du och M. Passar så bra ihop!
OCH jag gratulerar till era 7 år tillsammans.
Härligt!!
Vilken underbar bröllopsdag ni fick. BÄSTA tänkbara väder. WOW!!
OCH du var så fin!!!
Kramar och tack för em toppenvecka!!!

Melting Pot sa...

Så vackert! Grattis!

Mrs Clapper sa...

Grattis! Vilka fina bilder, ser verkligen underbart ut!

Desiree sa...

Åh stort grattis på bröllopsdagen! Ha en riktigt fin dag tillsammans och många många lyckliga år tillsammans framöver så klart. Jag tror att det är just det som är magin när kärleken övervinner vardagen och ändå växer sig starkare.
Kram!

olgakatt sa...

Grattis på bröllopsdagen!
Och ni kan fira den tillsammans!
Jag lyckas nästan alltid vara i fjällen är vi har bröllposdag så vi firar på var sitt håll. Om 4 år får jag väl se till att hålla mig hemma den dan....

Sahra sa...

Fina ni är. Jag minns när jag läste samma inlägg för ett år sedan. Blev lika rörd då över dina fina kärleksord. Kram och ha en fin dag

Katta sa...

Grattis! Vad fina ni var, jättefina. Kram

Suzesan sa...

GRATTIS ni är så fina ihop. Magiskt att kunna bli så lycklig i ett äktenskap. Hurra för kärleken.

Kram Till Herr och Fru. Make och Maka....

Kram
/Susanne

Saltistjejen sa...

TACK alla ni raringar!!!!
:-)

Anonym sa...

Haerlig beskrivning av Er dag! tiden gar fort naer man har det bra :-). Grattis igen fran ett varmt Dubai!
/Mimmi

Lisa sa...

Underbart! Ett stort grattis till er i efterhand! Vad fina ni var och är ;-)!
Kram, Lisa

bettankax sa...

Sent GRATTIS till er båda! Underbart att hitta rätt:)
KRAMAR!!

Anna, Fair and True sa...

Grattis på bröllopsdagen i efterskott!

Charlie sa ... sa...

Ett försenat grattis vännen! Till er bröllopsdag.

Ni är så vackra!
Vilka sju är ni haft tillsammans.
Och nu är ni tre, er älskling Ella.

Ni är underbara, ni tre!

KRAM
Lotta